Asiakaspäällikkö Kaarlo Duwaldt vahvistaa logistiikkakeskuksen asiakasyhteistyötä

Asiakaspäällikkö Kaarlo Duwaldt

Asiakaspäällikkö Kaarlo Duwaldt vahvistaa Vantaan Hakkilan logistiikkakeskuksen organisaatiota. Logistiikan moniosaaja aloitti työt HUBilla elokuun lopulla. Hän ottaa asiakaspäällikkönä haltuunsa logistiikkakeskuksen uuden asiakkuuden sekä toimii asiakaspalveluosaston tiiminvetäjänä.

Työkokemusta Kaarlolle on kertynyt monialaisesti, mutta ehdottomasti suurin osa työtehtävistä ovat liittyneet logistiikkaan. Ensimmäinen työpaikka logistiikka-alalla löytyi jo 18-vuotiaana, jolloin hän aloitti työt varastotyöntekijänä. Viimeiset neljä vuotta, ennen siirtymistä HUBille, hän toimi työnjohtajana tukkukaupan varastossa.

– Työtehtäväni asiakaspäällikkönä on erittäin mielenkiintoinen ja aiempi työkokemus tukee varmasti tehtävässä onnistumistani. Esimerkiksi työnjohtajana vastaani tuli tilanteita, joissa tarvittiin ongelmanratkaisutaitoja ja myös asiakaspalvelua. Koen, että näistä on minulla hyötyä uudessa tehtävässä. Vahvuuteni on myös se, että olen tehnyt logistiikka-alan työtehtäviä monipuolisesti ja tunnen toimintaympäristön.

Ensimmäiset viikot HUBilla kuluvat uutta opetellessa. Erityisesti tuotantoon sekä prosesseihin perehtyminen ovat Kaarlon prioriteetissa korkealla.

–  Asiakaspäällikön tehtävänä on pitää langat käsissä ja toimia välittäjänä yrityksen ja sen asiakkaiden välillä. Asiakaspäällikkö vastaa asiakassuhteiden ylläpidosta, kehittämisestä ja vahvistamisesta. Tällöin tietämys ruohonjuuritasolta on tärkeää. Menen aktiivisesti tuotantoon katsomaan ja opettelemaan, jotta osaan kommunikoida asiakkaidemme kanssa. Vaikeaahan se on tehdä asiakasyhteistyötä, jos ei tunne toimintaa kunnolla.

Asiakastarpeen ymmärtäminen avainasemassa

Kaarlon mielestä vahvat asiakassuhteet edistävät asiakasuskollisuutta ja asiakaspäällikkö voi osaltaan olla mukana rakentamassa luottamusta ja varmistaa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä palvelun laatuun.

–  Asiakastarpeen ymmärtäminen on avainasemassa tehtävässä menestymiseen. Minun on oltava hyvin perillä asiakkaidemme tarpeista ja odotuksista, jotta voin omassa roolissani viestiä näitä eteenpäin tuotantoon.

– Koen, että asiakaspäällikön rooli tuotantoympäristössä ei ole vain liiketoiminnan osa-alue, vaan se on strateginen lähestymistapa asiakassuhteiden hallintaan ja liiketoiminnan menestyksen takaamiseen. Kyseessä on enemmän kuin pelkkä tehtävälista. Odotan innolla tulevaa.

Moderni moniasiakasvarasto tekee vaikutuksen niin työntekijöihin kuin asiakkaisiin

Kaarlo arvostaa HUBin osaamista ja kykyä kehittyä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.

–  HUB tarjoaa laadukasta ja luotettavaa palvelua asiakkailleen. Logistiikka-ala muuttuu jatkuvasti, mutta HUB on ajan hermoilla uusissa teknologioissa ja toimintatavoissa. Hakkilan logistiikkakeskus on todella vaikuttava. Kyllä se tekee vaikutuksen niin työntekijöihin kuin meidän asiakkaisiimme. On hienoa päästä työskentelemään modernissa, automaatiota etulinjassa hyödyntävässä moniasiakkuusvarastossa.

Yhteisöllinen ilmapiiri logistiikkakeskuksessa on vakuuttanut ensimmäisistä päivistä lähtien.

–  HUBilla on hyvä tekemisen meininki ja minut on otettu todella hyvin mukaan uutena työntekijänä. Uskon, että työntekijöiden hyvä keskinäinen tunnelma näkyy myös ulospäin asiakkaillemme. Ensituntumalta sanoisin, että meiltä saa laadukasta logistiikkaa rennolla otteella.

Tervetuloa HUBille Kaarlo!

 

Tutustu myös muihin HUBilaisiin: Meillä töissä 

Tutustu myös muihin HUBilaisiin: Uratarinat 

 

Jaa tämä juttu.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Scroll to Top