Tiedote: HUB logistics -konsernin toimitusjohtajaksi Joni Sundelin

HUB logistics Toimitusjohtajaksi Joni Sundelin

HUB logistics -konsernin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Joni Sundelin. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1. marraskuuta 2019.

Sundelin siirtyy HUBin palvelukseen Finavialta, jossa hän toimi Helsinki-Vantaan lentoaseman johtajana. Aiemmin Itellalla sekä Tamrolla työskennelleenä hänellä on laaja kokemus logistiikka-alasta sekä toimitusketjujen parissa toimimisesta. Koulutukseltaan Sundelin on kauppatieteiden maisteri.

Sundelin näkee HUB logisticsilla laajoja kehitysmahdollisuuksia.

– HUB on yksityisomisteinen suomalainen yritys. Se on kehittyvä, kasvava, ammattitaitoinen ja kansainvälistyvä. HUBilla on erinomainen asiakaspohja ja paljon kehitysmahdollisuuksia, Sundelin kuvailee.

HUB logisticsin perustaja Aarno Törmälä on toiminut aikaisemmin sekä yrityksen toimitusjohtajana että hallituksen puheenjohtajana. Uuden toimitusjohtajan nimityksen myötä Törmälä keskittyy täyspäiväisesti hallitustehtäviin.

– Tarvitsimme ammattitaitoisen ja kansainvälistä liiketoimintakokemusta omaavan henkilön yrityksen johtoon. Nämä kaksi ominaisuutta löytyvät Jonista. Minun on aika luovuttaa toimitusjohtajuuteni ja tukea yrityksen kasvua hallitustehtävissä, Törmälä kiteyttää.

Lisätietoja: HUB logistics, viestintä- ja markkinointipäällikkö Jani Koivistolainen, puh. 050 346 6322, jani.koivistolainen@hub.fi

Vuonna 1992 perustettu HUB logistics -konserni on itsenäinen, yksityisomisteinen suomalainen logistiikkayritys, jolla on lähes 30-vuoden kokemus tiedon ja materiaalien hallinnasta. HUB tarjoaa asiakkailleen sisälogistiikan ratkaisuja, automaattivarastopalveluja, toimitusketjukonsultointia sekä näiden yhdistelmiä – lisäarvopalveluja unohtamatta. HUBin palveluihin kuuluvat myös puupakkausten tuotanto sekä pakkaus- ja kuljetuspalvelut. www.hub.fi

Jaa tämä juttu.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä